18 Decembar, 2017 5:37 PM
Home » Zdravlje » Vodite računa o ishrani: Pet znakova da se ne hranite dovoljno

Vodite računa o ishrani: Pet znakova da se ne hranite dovoljno

Premalen unos hrane također uzrokuje zdravstvene probleme… Donosimo vam pet znakova da ne jedete dovoljno

Nizak šećer u krvi

 Hipoglikemija jedan je od prvih simptoma pothranjenosti. Preskakanje obroka ili manji unos hrane od uobičajenog u kombinaciji s fizičkom aktivnosti uzrokuje velike i nagle padove razine šećera u krvi koji se manifestira kao osjećaj gladi popraćen znojenjem dlanova, tresavicom i općom slabošću.

” Nedovoljan unos kalorija uzrokuje smanjivanje tjelesne temperature. Točnije, tijelo ne može proizvoditi i održavati potrebnu toplinu bez kalorija. ”

Ne mršavite, ali gubite mišićnu masu

Suprotno popularnom mišljenju, ponekad vam konzumiranje više hrane pomaže kod mršavljenja. Ako svoje tijelo ne hranite namirnicama koje su mu potrebne, ono će čuvati zalihe masti i umjesto njih sagorijevati mišiće kako bi dobilo energiju. Gubitak mišićne mase usporit će vaš metabolizam, a samim time i gubitak kilograma.

Nedostatak energije i osjećaj umora

U slučaju pothranjenosti vaše tijelo ne dobivapotrebne nutrijente, kalorije i vitamine koji su mu potrebni da bi normalno funkcioniralo. Zbog toga vas prati stalan osjećaj umora i letargije, fali vam energije. Svom tijelu ne dajete potrebno ‘gorivo’ i to morate hitno promijeniti. Pokušajte se pridržavati zlatnog pravila o 3 velika obroka dnevno i dva mala međuobroka. Na taj način regulirat ćete razinu glukoze u krvi i osigurati postepeno ispuštanje energije umjesto jednog velikog uspona i naglog pada.

“Suprotno popularnom mišljenju, ponekad vam konzumiranje više hrane pomaže kod mršavljenja.”

Stalno vam je hladno

Nedovoljan unos kalorija uzrokuje smanjivanje tjelesne temperature. Točnije, tijelo ne može proizvoditi i održavati potrebnu toplinu bez kalorija. Također, restriktivno unošenje kalorija utječe na rad određenih hormona u našem tijelu kao što su hormoni štitnjače koji također mogu uzrokovati pothlađenost.

Neutaživa glad

Naravno, ovo je najočitiji i najlogičniji ‘simptom’ pothranjenosti. Ako izbjegavate hranu pratit će vas neutaživi osjećaj gladi. Međutim, posto je i slučajevi kada ljudi jedu često, ali i dalje osjećaju glad. Tada je problem u namirnicama koje konzumiraju, a koje su pune ugljikohidrata i nedostaje im dobrih masti i proteina. Svi jednostavni ugljikohidrati zapravo su šećeri i oni su dobar ‘brzinski’ izvor energije jer ih tijelo brzo probavlja. Međutim, dugoročno će kod vas uzrokovati glad. To znači da trebate jesti više kompleksnih ugljikohidrata i proteina jer njih tijelo dulje probavlja pa ćete se osjećati puni energije i sito.

pogodak.ba/bh-index.com/zadovoljna.hr


Check Also

Istraživanja dala rezultate: Koliko godina života gubite porocima?

Za konzumaciju određene količine nezdravih stvari izračunato je za koliko mjeseci ili godina se može ...

Komentariši