18 Decembar, 2017 5:45 PM
Home » Ekonomija » Navike otkrivaju mnogo o nama: Kako bismo se trebali profesionalno predstavljati

Navike otkrivaju mnogo o nama: Kako bismo se trebali profesionalno predstavljati

Možda niste svjesni toga, ali vaše navike na radnom mjestu mogu učiniti da izgledate zaista neprofesionalno…

Ekipa Business Insidera je razgovarala sa stručnjacima, nakon čega su sastavili listu neprofesionalnih stvari zbog kojih će vas vaše kolege mrziti:

Biti “mangup” – koliko ste za vašim radnim stolom ili sobi za odmor poznati kao “mangup”, to nikada nije kompliment. Ako ostavljate prljavo posuđe, začepljavate odvod u kuhinji ili ostavljate smeće za sobom – od koga očekujete da to počisti za vama? Ostavljanje smeća pokazuje nedostatak odgovornosti, aroganciju, nezrelost i bezobzirnost.

Hvalisanje – ukoliko ste ponosni na neko postignuće, sasvim je normalno da ćete to željeti podijeliti sa svojim kolegama, no dijeljenje može vrlo lako postati hvaljenje ukoliko konstantno pričate o nekim stvarima i to pogotovo ako koristite superiorni ton.

Kašnjenje – znak profesionalnosti je dolazak na vrijeme na posao. No, dolazak na sastanke sa zakašnjenjem pokazuje da ne poštujete vaše kolege (koji su se pojavili na vrijeme), kao i da niste organizator sastanka, pa da možete doći posljednji.

Loša higijena – loša higijena i neuredna odjeća “vrište” da vas nije briga ni za šta. Vaš šef se može zapitati utječe li vaš izgled vaš rad i tako vas može zaobići kad se bude trebao sastati s nekim klijentom ili ako dođe do toga da upravo vi budete osoba koja će predstavljati u kojoj radite, a može se dogoditi i da vas ne pozove na okupljanja firme.

“Nervozne” navike – zveckanje ključevima, drmanje nogom, konstatno provjeravanje telefona, grickanje noktiju i mnoge druge stvari, kojih možda vi niste ni svjesni, ali vaše kolege sigurno jesu. Ne samo da ove navike mogu odvlačiti pažnju ostalih, već također mogu biti shvaćene kao znak dosade.

Previše se žalite – nekada zbilja postoji želja da se svi požale na šefa, radnog kolegu ili neki zadatak, no često naglašavanje toga može učiniti da izgledate neprofesionalno. Zaista je loše ukoliko to činite svaki dan, cijeli dan, od momenta kada uđete u prostorije vašeg posla. Ako to nastavite, ljudi će vas uskoro početi izbjegavati.

Uzimanje bolovanja ukoliko niste bolesni – nećete dokazati da zaslužujete unapređenje ako svakih nekoliko tjedana javljate da ste bolesni.

pogodak.ba/metro-portal.hr/businessinsider.com


Check Also

FBiH: U posljednjih pet godina zabilježen rast malih i srednjih preduzeća

Vlada FBiH usvojila je informaciju o stanju razvijenosti MSP (mala i srednja preduzeća) sektora u ...

Komentariši